معـبری بهـ آسـمان

معـبری بهـ آسـمان

چفـیه ام کـو ؟!
چه کسی بـود صـدا زد: هیـهات!!
عشـق مـن کـو؟!
مهـربان مونـس شـب تـا سحـرگاهـم کـو؟!
چفـیه ی شـاهد اشـکم بـه کـجاسـت ؟!
مـن چـرا وا مـاندم؟!
مـاَمن ایـن دل طـوفان زده ی بی سـاحل کـو؟!
ای سحـرگاه!!
تـو را جان شمیم نرگس , چفـیه ی منتظـر صبح کجاست ؟!
تـربت کـرب و بـلا!!
تـو بگـو چفـیه ی سـجاده چـه شـد؟
ای مفـاتیـح !!
بگـو همـدم دیـریـنه ی نجـوایت کـو؟!
آی مـردم , بـه خـدا می مـیرم !!
مـرگ بی چفـیه ! خـدایـا هیـهات!!
چفـیه ام را بـه دلـم باز دهـید .
عهـد مـا , عهـد وفـا بـود و صـفا بـود و ابـد!!
گـرچـه مـن بـد کـردم ولی ای چفـیه!
بـدان بی تـو دلـم می مـیرد!!

****************************

لحظـه هـایـتان لبــریز از نـور هـادی(ع)

****************************

پـــــــروردگـــــــــارا !!!
درود بـــفــرســتــــــ بــَــــر
عــــلـــی بـــن مـــــــحـمّــــــد
حضــــرت امــــامـ علــــی النــقّـــی
امــــــامـ هـــــادی عـــلیـهــ الســــلامـ
جــانـشـــین اوصـــیای پیـــــغمـبـــر
پیــشــــوای اهــــل تقـــــــوی
خلفــــ صــالح امـامـان دیــن
و حجـّـت تمـــام خــلق

ارتحال امام خمینی (ره)

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ق.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
... یک بسیجی ...

امام خمینی

نظرات  (۱۳)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۵ نازنین امام ( مجید )
امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده و فراموش نشدنی است

به وبلاگ دیگر من
تعهد نامه
http://taahodname.blogfa.com/
سر بزنید

پاسخ:
پاسخ:
خدمت می رسیم
سلام وبلاگ زیبایی داری میشه جزء22روبرای شادی روح دوستم بخونی؟درصورت خواندن به من خبردهید ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام نظر لطف شماست
تا تو بودی رخنه ‏ای برغم نبود

زخم دل را حاجت مرهم نبود

با زلالی‏ هایت ای تفسیر عشق

عشق‏ ورزی سخت بر آدم نبود
سالگرد امام راحل وشهدای قیام 15 خرداد تسلیت باد
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۸ تخریبچی جامانده
چپ می‌رفت می‌گفت سید، راست می‌رفت می‌گفت سید. اعصابم را خراب کرده بود. یقه‌اش را چسبیدم و گفتم: «پسرجون چرا این‌قدر به من می‌گی سید؟ من که سید نیستم.» گفت: «مگه رمز عملیات یا زهرا نیست.» دستم شل شد و افتاد.
بعد از عملیات فهمیدم آن پسر شهید شده. در حالی که سید بود شهید شد.
***
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۷ ستاره ی کور از ... دلگونه
خیلی ممنون بابت حضورتون در وبم
من شما رو با چه اسمی لینک کنم ؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنون از لطف شما...
نام وبلاگ ما
معبـری بهـ آسـمان
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۷ ابراهیم اسفندیاری
سلام بزرگوار
قیام 15 خرداد تسلیت
ممنون میشم به وبلاگ ( پرچمداران بصیرت ) هم سری بزنید.
منتظر حضور پرمهرتان هستم.
موفق باشید
یا علی

پاسخ:
پاسخ: سلام دوست بزرگوار
با تشکر از حضور شما
خدمت رسیدیم...
سلام علیکم
بروز هستم همسنگر تشریف بیارید
یاحق

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
خدمت رسیدیم...
سلام علیکم
ممنون برادر نظر زیبایی بود متشکرم
یاحق
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۳۵ یک دخترمنتظر313
سلام علیکم
ممنون ازحضورتان
باتبادل لینک موافق هستید؟
یامهدی عج

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
به جمع همسنگرانم پیوند شدید...
یا حق
امام خمینی قهرمان ایران زمین هرگز نمرده است
یاد او پر رنگ ترین نقشی است که بر صفحه روزگار نقش بسته است
ممنون که به وب سایتمون تشریف اوردید ونظر واسمون گذاشتید امید وارم بازم تشریف بیارید.
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۰ علمدارن منتظر
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را
کنون با بار پیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
به یاد یار دیرین کاروان گم کرده رامانم
که شب در خواب بیند همرهان کاروانی را
بهاری بود و ما را هم شبابی و شکر خوابی
چه غفلت داشتیم ای گل شبیخون جوانی را
چه بیداری تلخی بود از خواب خوش مستی
که در کامم به زهرآلود شهد شادمانی را
سخن با من نمی گوئی الا ای همزبان دل
خدایا با که گویم شکوه بی همزبانی را
نسیم زلف جانان کو که چون برگ خزان دیده
به پای سرو خود دارم هوای جانفشانی را
به چشم آسمانی گردشی داری بلای جان
خدا را بر مگردان این بلای آسمانی را
نمیری شهریار از شعر شیرین روان گفتن
که از آب بقا جویند عمر جاودانی را شهریار
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۸ محفل ام المومنین حضرت خدیجه(س)کرمانشاه
سلام باافتخار لینک شدید

لطفا ما رو با نام کامله:
محفل ام المومنین حضرت خدیجه(س)کرمانشاه
لینک کنید ممنون

پاسخ:
پاسخ:
سلام بزرگوار
چشم...اصلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی