معـبری بهـ آسـمان

معـبری بهـ آسـمان

چفـیه ام کـو ؟!
چه کسی بـود صـدا زد: هیـهات!!
عشـق مـن کـو؟!
مهـربان مونـس شـب تـا سحـرگاهـم کـو؟!
چفـیه ی شـاهد اشـکم بـه کـجاسـت ؟!
مـن چـرا وا مـاندم؟!
مـاَمن ایـن دل طـوفان زده ی بی سـاحل کـو؟!
ای سحـرگاه!!
تـو را جان شمیم نرگس , چفـیه ی منتظـر صبح کجاست ؟!
تـربت کـرب و بـلا!!
تـو بگـو چفـیه ی سـجاده چـه شـد؟
ای مفـاتیـح !!
بگـو همـدم دیـریـنه ی نجـوایت کـو؟!
آی مـردم , بـه خـدا می مـیرم !!
مـرگ بی چفـیه ! خـدایـا هیـهات!!
چفـیه ام را بـه دلـم باز دهـید .
عهـد مـا , عهـد وفـا بـود و صـفا بـود و ابـد!!
گـرچـه مـن بـد کـردم ولی ای چفـیه!
بـدان بی تـو دلـم می مـیرد!!

****************************

لحظـه هـایـتان لبــریز از نـور هـادی(ع)

****************************

پـــــــروردگـــــــــارا !!!
درود بـــفــرســتــــــ بــَــــر
عــــلـــی بـــن مـــــــحـمّــــــد
حضــــرت امــــامـ علــــی النــقّـــی
امــــــامـ هـــــادی عـــلیـهــ الســــلامـ
جــانـشـــین اوصـــیای پیـــــغمـبـــر
پیــشــــوای اهــــل تقـــــــوی
خلفــــ صــالح امـامـان دیــن
و حجـّـت تمـــام خــلق

نماز فارسی

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ب.ظ
 

یه بنــده خـدایی ازم پـرسـید ؛ حسینی ما که فارســیم ، چــرا  باید نمــاز رو به زبان عــربی بـخونیــم؟

کلـی در مـورد فصـاحت و بـلاغت زبـان عـربی بـراش گفـتم که زبان واحـد مسلمــوناست و قـرآن به ایـن زبان نـازل شـده و ... و ... و ...

 

از مـا گفتن و از جـناب نشـنیدن... آخـرش هم گـفت من که گـوشم بـدهــکار این حــرفا نیــست ؛ من نمــازمـو فــارسی می خــونم...

 

در جــوابش گفــتم :

شــما بندگیــتو ثابـت کـن و نمـــازتـو به وقتــش بخــون ؛ مطمــئن باش وقـتی باهـاش عجــین شـدی ، وقـتی سـرت رفـت و نمــازت نـرفت ، اونـوقـته کـه می آی به مـن می گی لـذتی کـه تـو نمـــاز خـونـدنبا صــوت و لحــن عــربی احـساس کـردی با هیــچ زبـونی حس نمی کــنی... چــرا ؟ چـون مطمــئنی این کلــمات منتـخب خداســت... می دونی دونـه به دونـه ی کلــماتی که به طــرز اعجــازآمــیزی کـنار هــم قـــرار گــرفتن کــلام خــداســت.

پــروردگار بــزرگی که می دونســته بایــد چه زبـانی رو بـــرای صـحبـت انتــخاب کـنه...

 

نــگام کــرد بـدون حـــرف...

 

مطمئـــنم کـه دلـــش لـــرزیده...

 

 


آســمان نوشـت:

خــدایا مـــا رو در جــمع " ســهل انـــگاران به نـــماز " قــــرار نــــده... الـــهی آمــــین

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
... یک بسیجی ...

بنده ی خدا

خدا

نماز

نظرات  (۱۷)

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۴ نازنین امام
خدای من
نماز که میخوانم
تمام مشکلات و درد هایم به فکرم می آیند
خدای من

بهم توانایی بده تا مقابل این حجمه دسیسه شیاطین مقاومت کنم

پاسخ:
پاسخ: آموختم که وقتی نا امید می شوم ؛ خدا با تمام عظمتش انتظار می کشد تا دوباره به رحمتش امیدوار شوم.
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۵ نازنین امام
خدایا نماز من را به تو نزدیک تر میکند
ولی این نمازی که من میخوانم نه
خودت کمکم کن
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۴۶ نازنین امام
رفته بود شناسنامه اشو بزرگ کرده بود
فقط 13 سال داشت
اجازه نمیدادند
شناسنامه اش رو دستکاری کرد و رفت
یه جورایی عاشق پر کشیدن بود
و آخر به مرادش رسید
تا رسید
یه خمپاره کنارش به زمین افتاد

پاسخ:
پاسخ:

مطالبتون فوق العاده است.
خدا خیرتون بده

پاسخ:
پاسخ: سلام خواهرم
نظر لطفتونه...
ممنونم

سلام ممنون از حضورتون
مطالب وبتون زیباست اجرتون با شهدا
نماز را میخوانم تا روحم زنده بماند
پایدار باشید
یاعلی

پاسخ:
پاسخ: سلام
خواهش می کنم لطف دارید.
لحظه هاتون لبریز از نور هادی
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۸ ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
تو روخدامنوسر نمازهاتون دعا کنید

پاسخ:
پاسخ: حتما بانو...حتما اگر قابل باشیم دعاگویتان هستیم...


بر خاک افتادن

لیاقت و سعادت می خواهد اگر که در برابر خداوند متعال باشد

ذلت و شقاوت می خواهد ، اگر در برابر غیر خدا باشد

لیاقت و سعادت برایت آرزو دارم . . .

آفررین گلی خوش مطلبی

پاسخ:
پاسخ:

ممنون دوست خوبم
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۵ باور ایرانی
علم زیباست وقتی هزینه گذراندن زندگی از آن تامین نشود.

ممنون
مطلب زیبا بود

پاسخ:
پاسخ:
سپاس از حضورتون
سلام سیده خانم.
ان شاالله

پاسخ:
پاسخ:
علیک سلام دوست عزیز
سپاس از حضورتون
سلام
ممنون از حضورت

+دعآ
و اُفوِّضُ أمری إلَی الله إنّ الله بصیرٌ بالعباد...


شیطان گفت : پروردگارا به عزت تو سوگند که تا وقتی روح بندگانت در تنشان است پیوسته آنان را گمراه می‌کنم ...
خداوند فرمود : به عزت و جلالم سوگند که تا وقتی از من بخشش طلبند پیوسته آنان را می‌بخشم ...

پاسخ:
پاسخ: استغفرالله ربی و اتوبه الیه

سلام
اگه دوست داشتید یه سر بهم بزنید
یـابن الحســـن : تـقصیــر مـن است اینـکه ، کـم مـی آیـی هـر گاه شَـوَم اسیـر غــــــم مــی آیـــــی این جمعه و جمعه های دیگـر ، حرف است آدم بشـوم ، سه شنبـــه هــم مـی آیـی . .
یا اَبـاصالِـح اُرشُدنا اِلَی الطَریـق یَـرحَمَـکُمُ الله
سلام
واقعا زیبا بود
منتظر حضور شما هستم
یاعلی.....

پاسخ:
پاسخ: سلام
سپاس از حضورتون...
به رسم ادب خدمت رسیدم...
یا فاطمه (س)
نماز شب صفا بخش ضمیر است

نمازی بی بدیل و بی نظیر است

جوان باید نماز شب بخواند

کهنسالی دگر دیر است دیر است
حاج آقای قرائتی:

در اندونزى می‏رفتم پاساژ بزرگى بود، خانمى وارد شد و نگاه به ساعتش کرد و سجاده انداخت و شروع به نماز کرد، من به خودم گفتم قرائتى! تو مردانگى دارى در یکى از پاساژهاى تهران چنین کنى با آنهمه ادعا که دارى، هر چه فکر کردم دیدم اراده او از من قویتر است، و چند دقیقه‏اى به نماز او نگاه کرده و حسرت خوردم‏.
دل را به نور عشق صفا می دهد نماز
جان را به یاد دوست جلا می دهد نماز

از خارزار شرک اگر بگذری به صدق
باغ تو را ز جلوه صفا می دهد نماز

تا بنگری جمال حقیقت ز معرفت
سرچشمه ات ز آب بق می دهد نماز

پای تو را ز قید تعلق رها کند
دست تو را به دست دعا می دهد نماز

هر دم که سر به سجده اخلاص می نهی
روشندلی ز یاد خدا می دهد نماز

چون بشنوی صلای مؤذن ، شتاب کن
کز بارگاه قدس ندا می دهد نماز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی