معـبری بهـ آسـمان

معـبری بهـ آسـمان

چفـیه ام کـو ؟!
چه کسی بـود صـدا زد: هیـهات!!
عشـق مـن کـو؟!
مهـربان مونـس شـب تـا سحـرگاهـم کـو؟!
چفـیه ی شـاهد اشـکم بـه کـجاسـت ؟!
مـن چـرا وا مـاندم؟!
مـاَمن ایـن دل طـوفان زده ی بی سـاحل کـو؟!
ای سحـرگاه!!
تـو را جان شمیم نرگس , چفـیه ی منتظـر صبح کجاست ؟!
تـربت کـرب و بـلا!!
تـو بگـو چفـیه ی سـجاده چـه شـد؟
ای مفـاتیـح !!
بگـو همـدم دیـریـنه ی نجـوایت کـو؟!
آی مـردم , بـه خـدا می مـیرم !!
مـرگ بی چفـیه ! خـدایـا هیـهات!!
چفـیه ام را بـه دلـم باز دهـید .
عهـد مـا , عهـد وفـا بـود و صـفا بـود و ابـد!!
گـرچـه مـن بـد کـردم ولی ای چفـیه!
بـدان بی تـو دلـم می مـیرد!!

****************************

لحظـه هـایـتان لبــریز از نـور هـادی(ع)

****************************

پـــــــروردگـــــــــارا !!!
درود بـــفــرســتــــــ بــَــــر
عــــلـــی بـــن مـــــــحـمّــــــد
حضــــرت امــــامـ علــــی النــقّـــی
امــــــامـ هـــــادی عـــلیـهــ الســــلامـ
جــانـشـــین اوصـــیای پیـــــغمـبـــر
پیــشــــوای اهــــل تقـــــــوی
خلفــــ صــالح امـامـان دیــن
و حجـّـت تمـــام خــلق

چرا مرگ بر آمریکا؟؟؟

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

متن نوشته شده ی  سخنرانی سردار نقدی در مورد دشمنی آمریکا

استدلال بسیجی در مورد اینکه چرا امروز آمریکا دشمن شماره یک ایران است و این دشمنی فقط مربوط به گذشته نیست بلکه دشمنی بالفعل و مربوط به همین سال 94 است و اگر از همه دشمنی ها و جنایت ها و خیانت های آمریکا در گذشته که در حق ملت ما روا داشته بگذریم و کودتاها و تحمیل جنگ و تحمیل شاههای ظالم و شکنجه گاههای ساواک و کشتار 230هزار شهید و صدها هزار جانباز را نادیده بگیریم؛ آیا دشمنی امروز آمریکا را هم می توانیم نادیده بگیریم؟

می خواهم خودم پاسخی به سوال امروز بدهم چرا ما آمریکا را دشمن شماره یک و خونی ملت ایران می دانیم و با وجود دست دادن ها و لبخندها و پیامها یقین داریم که آمریکا دشمن ترین کشورها با ماست و تمام این لبخندها و ابراز آمادگی ها برای تعامل با ملت ما یک دروغ بزرگ فریبکارانه است که اگر این فریب را بخوریم تا ابد پشیمان خواهیم بود.

  1. کدام دولت امروز یعنی در شرق کشور گروههای تروریستی جیش الظلم و جندالکفر و ...تجهیز می کند آموزش می دهد مسلح می کند تا زنان و کودکان سیستانی بی گناه را به جرم شیعه بودن سر ببرند؟ و در حسینیه ها بمب بگذارند و در مراسم سینه زنی تاسوعا و عاشورا در چابهار شیعه و سنی عزادار را تکه پاره کنند؟
  2. کدم دولت امروز یعنی در پناهگاه گروهکهای سلطنت طلب و جنایتکاری است که کودتاهای مکرر علیه ایران کردند و همین دوره اخیر با بمب گذاری در حسینیه شهر شیراز در ایام عزاداری کودک و نوجوان بی گناه را تکه پاره کردند؟
  3. مردم عراق با تظاهرات بزرگ دهها هزار نفری بارها و بارها خواهان اخراج منافقین از کشورشان شدند مجلس عراق مصوبات متعددی گذارند که منافقین باید از عراق اخراج شوند. دولت عراق تصویب کرد که منافقین از عراق اخراج شوند و با قوه نظامی و انتظامی پادگان منافقین در عراق موسوم به پادگان اشرف را برچید و آنها را برای اخراج راهی فرودگاه کرد. کدام دولت منافقین را از فرودگاه بغداد به سوی پادگان نظامی خودش سوق داد و امروز در  19/07/94 این کدام دولت است که منافقین جنایتکار را که 12000 نفر از بهترین انسانهای کشورمان را به شهادت رساندند و در دوران جنگ پیاده نظام صدام بودند و امروز هم در حال توطئه و عملیات تروریستی هستند؛ در پایگاه لیبرتی در عراق آماده عملیات خشونت آمیز بعدی می کند؟
  4. کدام دولت امروز یعنی در کشت گسترده مواد مخدر و کارخانه های تبدیل آن به مواد مخدر خطرناک تر مانند هروئین و مورفین و کراک را در خاک افغانستان زیرپوشش امنیتی خود قرار داده و با وارد کردن بسیار گسترده مواد مخدر به ایران با ارزان ترین قیمت نسبت به جهان تلاش می کند جوانان ما را آلوده کند؟
  5. کدام دولت امروز یعنی خاندان جنایتکار پهلوی ؛ سران شکنجه گر ساواک ؛ سران کودتاهای مکرر علیه ملت ایران را در خاک خود مستقر کرده و با حمایت کامل خود از آنها ؛ امکانات توطئه و به راه اندازی گروههای جنایتکار را برای آنها فراهم می کند؟
  6. کدام دولت امروز یعنی در دهها شبکه ماهواره ای گروههای برانداز را که رسما اعلام می کنند خواهان نابودی جمهوری اسلامی هستند در سرزمین خود مستقر کرده و از آنها حمایتهای مالی و فنی و رسانه ی می کند؟
  7. کدام دولت هفته گذشته در مجلس خود طرحی را به تصویب رساند که با این بهانه که ایران در حوادث 35 سال پیش لبنان علیه نظامیان متجاوز آمریکایی دست داشته با یک دزدی آشکار و در روز روشن 46 میلیارد دلار اموال جمهوری اسلامی ایران در بانکهای بین المللی را به عنوان غرامت کشته شدگان خود غارت می کند؟
  8. کدام دولت امروز یعنی در 19/07/94 بعد از 35 سال از تعهد خود مبنی بر اینکه در ازای آزادی گروهکهای آمریکایی در لانه جاسوسی اموال بلوکه شده ایران در آمریکا را آزاد خواهد کرد سرباز می زند و با وجود اینکه 35 سال است گروگان ها را تحویل گرفته هنوز اموال ملت مظلوم ایران را پس نمی دهد؟
  9. کدام دولت امروز یعنی در 19/07/94 گروهک تروریست و آدم کش پژاک؛ دمکرات ؛کومله و ... در غرب کشور علیه ایران را تجهیز می کند و با در اختیار دادن اطلاعات جاسوسی آنها را به نا امن سازی غرب کشور تحریک می کند؟
  10. کدام دولت گروههای تکفیری را در عراق و سوریه به راه انداخت و تلاش کرد با گرفتن موصل؛ تکریت و دیاله ؛ بغداد را در محاصره قرار دهد و با سقوط بغداد؛ داعش را هم مرز ایران کند تا جنگ هشت ساله را اینبار با ماهیت ظاهراَ مذهبی علیه ملت ایران به راه اندازد و امروز در 18/07/94 کدام دولت است که با تمام قوا داعش را حمایت و از زمین و هوا و دریا برای آنها سلاح می فرستد؟
  11. کدام کشور است که ناوهای جنگی خود را از ده هزار کیلومتر آن طرف تر به خلیج فارس آورده و مرتبا در طول مرزهای آبی ایران جولان می دهد و هر روز تهدید به حمله نظامی می کند؟
  12. کدام کشور است که با همه قوا ابزار جاسوسی خود را علیه ایران بسیج کرده و علاوه بر گشت های هر روزه هوایی در تمام مرزهای ایران مرتبا پهبادهای خود را به داخل ایران می فرستد به گونه ای که تاکنون دهها فروند از این پهبادها غنیمت گرفته شده یا سقوط کرده است؟

اگر این ها برای اثبات اینکه امروز (و نه گذشته) آمریکا دشمن خونین ملت ما است کافی نیست! دهها مورد دیگر از دشمنی ها و جنایتهایی که امروز در حق ملت ما روا می کند برشماریم. آنها که فکر می کنند یا می خواهند اینطور القا کنند که آمریکا آدم شده است فرض کنیم جواب دشمنی های بالا را بدهند و آن را توجیه کنند؛ در مورد وحشیگری های امروز آمریکا چه می گویند؟

ادامه استدلال بسیجی در مورد تداوم وحشیگری آمریکا

آنهایی که به گفته مقام معظم ولایت می خواهند چهره آمریکا را بزک کنند اگر وطن دوست نیستند و میهن خود را دوست ندارند و از این همه دشمنی و کینه که فقط 12 بند آن نام برده شده ککشان نمی گزد؟ لااقل چشمان خود را به روی جنایتهای امروز آمریکا باز کنند و اگر مسلمان نیستند و اگر خون ایرانی در رگهایشان جاری نیست و غیرت ایرانی ندارند تا این دشمنی ها را پاسخ بدهند لااقل آزاده باشند.

  1. آیا آمریکایی که امروز در کشتار کودکان بی دفاع یمن مشارکت دارد و علاوه بر تقویت رژیم آل سعود با هواپیماها و ناوهای خود مردم بی دفاع یمن را به خاک و خون می کشد آدم شده است؟
  2. آیا آمریکایی که امروز از رژیم زائرکش آل سعود که مرتکب جنایت کشتار هزاران حاجی مظلوم  شده ؛ حمایت همه جانبه می کند ؛آدم شده است؟
  3. آیا آمریکایی که امروز از رژیم سرکوبگر بحرین که حقوق اکثریت مردم آنجا را نادیده می گیرد و هر روز با کشتار جواب درخواستهای قانونی مردمش را می دهد؛ حمایت می کند آدم شده است؟
  4. آیا آمریکایی که امروز تروریستهای تکفیری را در سراسر جهان مسلح کرده و به جان مسلمانان افتاده است ؛ آدم شده است؟
  5. آیا آمریکایی که امروز از اشغال سرزمین های مسلمین و جنایتهای رژیم کودک کش صهیونیستی و سوزادن نوزاد 18 ماهه فلسطینی حمایت همه جانبه می کند ؛ آدمک شده است؟
  6. آیا آمریکایی که در 11/07/94 با هواپیماهای جنگنده بیمارستان شهر محروم قندوز افغانستان را هدف قرار می دهد و 250 پزشک و پرستار و بیماران مظلوم و بی گناه زن  و مرد و کودک و پیر و جوان را می کشد و حتی حاضر نیست به خاطر این جنایت عذرخواهی کند؛ آدم شده است؟

فقط و فقط احمق ها و خائن ها می توانند باور کنند که با این اوصاف آمریکا قابل تعامل است.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
... یک بسیجی ...

دشمن

مرگ بر آمریکا

نظرات  (۳)

۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۵ سرباز معبر سایبری عماریون
سلام دوست عزیز.وبلاگ خوبی داری.مخصوصا که مطالب هم جالب بود برام.ممنون میشم بهم سر بزنی.درصورت تمایل به تبادل لینک بهم بگو
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۸ عـــطـش ...
مرگ بر آمریکا ...
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ گلستان بلاگ

سلام . خداقوت

باتشکر بابت ارسال مطلب خوبتان  در گلستان بلاگ.

 http://golestanblog.ir/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%9F%D8%9F%D8%9F/

پاینده باشید

یاعلی. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی